vineri, 5 decembrie 2014

Dovlecei umpluti cu legume si branza

Ingrediente:

  • 4 dovlecei
  • 500g sos de rosii
  • 200g branza
  • marar
  • 1 morvov
  • 1 telina mica
  • 1 ardei rosu
  • 1 ceapa
  • 2 catei usturoi
Mod de preparare:

  • Legumele se curata si se spala.
  • Ceapa si ardeiul se taie cubulete, telina si morcovul se dau pe razatoare.
  • Dovleceii se scobesc iar miezul se va toca si se adauga la celelalte legume.
  • Intr-o oala punem apa la fiert si oparim 3-4 minute dovleceii apoi ii punel la scurs si racit.
  • Punem la calit ceapa, ardeiul, morcovul, telina si cand s-au inmuiat adaugam miezul de dovlecei.
  • Adaugam branza data pe razatoare, mararul tocat. Nu am mai pus sare pentru ca am folosit branza sarata.
  • In vasul termorezistent punel sosul de rosii si usturoiul pisat ( mi-a ramas o lingura de compozitie si am adaugata si pe ea ).
  • Umplem dovleceii si ii asezam in tava.
  • Se dau la cuptor 1h.( 30min acoperiti cu folie sau capac si 30 min descoperiti ).
  • I-am servit calzi cu garnitura de orez tras in unt.

Niciun comentariu: