marți, 10 februarie 2015

Dovlecei umpluti cu legume (bebe 10 luni)


Ingrediente: 
  • 1dovlecel
  • 1 felie ardei rosu
  • 1 morcov mic
  • 1 rosie mica
  • 1 bucățică praz
  • 2 oua prepelita sau 1ou găină
  • 1 lingurita iaurt

Mod preparare:

  • Legumele toate le-am folosit crude.
  • Dovlecelul se taie si se scobeste de miez.
  • Celelalte legume se taie mărunt împreună cu miezul de dovlecel.
  • Se umple dovlecelul cu compozitia de legume.
  • Separat am batut oul cu iaurtul si am turnat peste dovlecel.
  • Restul de compoziție am pus o in vas (pat de legume) am asezat dovlecelul si am pus un polonic de supa cum am fiert carnita pt bebe (o dau alaturi).
  • Se da la cuptor 45 min (30min acoperit vasul).
Se poate pune doar galbenus de ou si se incadreaza la bebe 8 luni.



Niciun comentariu: