miercuri, 19 august 2015

Vinete evantai pe pat de legume

Ingrediente vinete evantai:

  • 2 vinete medii
  • 2 rosii mari
  • 200g cascaval
  • 50g unt, sare, oregano, busuioc  
Mod de preparare:
  • Spalam vinetele si le taiem felii pe lungime pana la cotor. 
  • Le oparim pentru 2 minute, le scoatem si le lasam la scurs si racit.
  • Intr-un bol mic punem untul topit, sarea, oregano, busuioc si amestecam formand un sos cu care ungem fiecare felie de vanata in parte.
  • Rosii le spalam si le taiem felii.
  • Cascavalul il taiem felii.
  • Dupa ce am uns fiecare felie in parte introducem rosiile si cascavalul. 
Ingrediente pat de legume:
  • 1 ceapa 
  • 1/2 ardei galben
  • 1 morcov
  • 4 rosii 
  • 1 dafin
  • sare, oregano, busuioc, 1 catel usturoi
  • ulei
Mod de preparare:
  • Taiem legumele dupa preferinta.
  • Calim in ulei pe rand: ceapa, ardeiul, morcovul.
  • Adaugam rosiile, dafinul, oregano, busuioc, usturoi, sare.
  • Sosul de legume obtinut il turnam intr-un vas mare termorezistent apoi asezam cu grija vinetele. 
  • Am acoperit vasul si am dat la cuptor pt 30 min dupa care am scosul vasul si am uns vinetele cu sosul de unt topit, oregano, busuioc, sare in care am adaugat 2 linguri suc de rosii si 2 catei de usturoi pisati si am mai dat la cuptor inca pt 30 min de data aceasta vasul descoperit.
  • Am servit vinetele alaturi de orez tras in unt.





Niciun comentariu: