luni, 5 octombrie 2015

Cheesecake zebra cu afine si capsuni (fara coacere)

Ingrediente blat:

  • 400g biscuiti digestivi
  • 150g unt topit
Ingrediente crema:
  • 600g crema de branza (Pilos-Lidl)
  • 500 ml frisca lichida Meggle
  • 150g zahar pudra
  • 100 ml apa rece
  • 100 ml lapte fierbinte
  • 20g gelatina
  • semintele de la o pastaie de vanilie
  • 200g capsuni + 1 lingura zahar
  • 200g afine + 1 lingura zahar
Ingrediente jeleu:
  • 200 g capsuni congelate 
  • 2 linguri zahar
  • 100 ml apa
  • 1 plic gelatina
  • 200 g afine congelate
  • 100 ml apa
  • 10g gelatina
  • 2 linguri zahar
Mod de preparare: 
  • Am urmat toti pasii din video. Cand am terminat de facut crema am impartito in doua parti.
  • Capsunile si afinele le-am pregatit ca pt jeleul de la final dar fara gelatina, le-am racit apoi l-am amestecat cu crema. Au iesit doua creme un roz deschis si un mov.
  • Am scos blatul de la frigider si am inceput sa pun crema zebra pe rand cate o culoare cu ajutorul unui polonic.
  • Am dat tortul la frigider iar peste cateva ore am pregatit jeleul iar in 2 culori si am urmat aceeasi pasi ca la crema. Apoi am dat la frigider peste noapte.
  • Din pacate crema nu s-a mai vazut zebra...s-au unit culorile :D.












Niciun comentariu: